
La CUP denuncia al jutjat el "setge policial" a la seva seu el passat 20 de setembre
La formació denuncia que els agents van disparar tres vegades amb una escopeta de pilotes de goma
La CUP ha presentat aquest divendres als jutjats una denúncia pels delictes contra la inviolabilitat domiciliària i coaccions greus després del "setge policial" de la policia espanyola a la seva seu durant sis hores el passat 20 de setembre.
Comparteix
TweetEtiquetes
A més, recull que just abans d'abandonar el carrer Casp, on hi ha seu cupaire, els agents van disparar tres cops amb una escopeta de pilotes de goma, una arma que està prohibida pel Parlament de Catalunya des del 2014.
"Atac a la llibertat política"
Sobre la incautació de material la formació independentista creu que és "clarament vulneradora de drets fonamentals" i un "acte de censura que no té cap empara legal ni judicial".
Notícies relacionades
- bonÀrea no marxarà davant d'una declaració d'independència de Catalunya 06.10.2017.
- El president d'AC HOTELS demana que Puigdemont vagi a la presó dilluns per "terrorisme polític" 06.10.2017.
- Forn: "Qui hauria d'anar a declarar? Qui ha fet la feina amb zero ferits o qui l'ha fet amb 900?" 06.10.2017.
- Unes 50.000 persones signen un manifest per la declaració d'independència 06.10.2017.
- The Economist a Rajoy: "Per evitar una calamitat, pregunta als catalans què volen" 06.10.2017.
- La Declaració d'Independència, la carta més forta per aconseguir la mediació 06.10.2017.
- Un famós youtuber, en una baralla per defensar el dret a vot dels catalans 05.10.2017.