L'Agència Catalana de Notícies estrena un nou web
L'espai millora la usabilitat i uneix les diferents interfícies en un sol portal
L'Agència Catalana de Notícies (ACN) ha estrenat nou web aquest dimarts. El canvi s'ha fet amb l'objectiu de millorar la usabilitat, amb una navegació més àgil i la unificació de les diferents interfícies en un sol portal. Els continguts de l'agència multimèdia es presentaran en bancs de formats (de text, fotografia, àudio i vídeo), que prioritzaran la informació més immediata per facilitar el consum a la gran diversitat de mitjans abonats. Un dels objectius que persegueix el nou portal és guanyar en transparència i, per aquest motiu, presenta les previsions de cobertura, informa de l'estat d'edició dels continguts i ofereix el minut de les notícies de l'Agència.
Amb aquest objectiu i el d'apropar els continguts als clients, s'ha creat el nou servei de subscripció a les previsions, a partir del qual s'avisarà per correu electrònic de la publicació d'aquella informació que és d'interès i es podrà descarregar d'una manera més àgil.En el nou portal s'amplia la seva part pública i permet que la interacció entre els clients i l'Agència sigui més fluïda, ja que informa del desplegament territorial de la Redacció i facilita les seves dades de contacte. A més, també s'estableixen canals directes amb les xarxes socials d'Internet. Segons el director de l'ACN, Saül Gordillo, aquest nou web 'descriu molt bé què és una agència multimèdia i adaptada als nous temps, i representa l'evolució de l'ACN en aquests deu anys d'història'.