![doble fletxa](/img/icones/fletxa_blava.png)
El Gobierno i el PSOE pacten prendre el control de TV3 i els Mossos
També han acordat celebrar eleccions autonòmiques al gener
El govern espanyol i el PSOE han pactat que l’aplicació de l’article 155 de la Constitució a Catalunya suposi la convocatòria d’unes eleccions autonòmiques al mes de gener, segons ha avançat Eldiario.es.
Comparteix
TweetEtiquetes
L’exministra ha apuntat que l’aplicació de l’article “evidentment” suposarà la intervenció de les funcions del president de la Generalitat, Carles Puigdemont, a més del control dels Mossos i de TV3 per garantir “la neutralitat”.
Les "oportunitats" de Puigdemont
L’exministra ha demanat al president de la Generalitat, Carles Puigdemont que aprofiti les “oportunitats” de què disposa mentre no s’aproven les mesures al Senat per convocar de mutu propi unes eleccions.
El president espanyol, Mariano Rajoy, presidirà aquest dissabte el consell de ministres on s’aprovarà ja la proposta d’intervenció que el seu executiu enviarà al Senat.
Calvo confirma que Rajoy y Sánchez pactan comicios en Cataluña en enero: "Si Puigdemont las convoca de forma ordinaria "sería estupendo" pic.twitter.com/PdtsOqScGN
— Los Desayunos (@Desayunos_tve) October 20, 2017
Notícies relacionades
- La Guàrdia Civil es presenta al CTTI 20.10.2017.
- Què va fer la Guardia Civil durant onze hores a la comissaria dels Mossos a Lleida? 20.10.2017.
- Segueixen les mobilitzacions per l'alliberament de Sànchez i Cuixart, avui sota la pluja 19.10.2017.
- Òmnium proposarà accions que puguin fer "mal a la butxaca" de l'Estat 19.10.2017.
- El PSOE pacta amb el gobierno les mesures del 155 i demana que la intervenció sigui "limitada i breu" 19.10.2017.
- La Guàrdia Civil entra a la Comissaria dels Mossos d'Esquadra a Lleida 19.10.2017.
- Aquesta és la resposta de Carles Puigdemont a Mariano Rajoy 19.10.2017.
- El Síndic diu que l'empresonament de Sànchez i Cuixart és "contrari als drets i les llibertats" dels tractats internacionals 18.10.2017.
- Segueix el setge: La Guardia Civil cita a declarar l'editor del directe!cat per la publicitat de l'1-O 18.10.2017.
- Entitats defensores dels Drets Humans es posicionen al costat del sobiranisme 18.10.2017.
- Més de cinquanta joves del món cultural, polític i periodístic demanen proclamar la República 18.10.2017.