
L'ANC i Òmnium valoren positivament la resposta del país a l'acció de retirar diners
Demà dissabte a les 17.00 està convocada una concentració per reclamar la llibertat de Sànchez i Cuixart
El vicepresident de l'ANC, Agustí Alcoberro, i el portaveu accidental d'Òmnium, Marcel Mauri, s'han mostrat "contents" per una "contestació important" i una "repercussió notable" en la retirada de diners en efectiu d'entitats bancàries que van proposar per aquest divendres. Els dirigents de les entitats sobiranistes han afirmat que la primera acció de la Crida per la Democràcia pretenia tenir un caire "simbòlic".
Comparteix
TweetEtiquetes
Acció simbòlica
Ha assegurat que se senten "forts, bé de moral i estan disposats a continuar lluitant d'una altra manera des de la presó".
Notícies relacionades
- Les petites i mitjanes empreses no es dobleguen a les pressions de l'Estat 20.10.2017.
- Les víctimes més vulnerables de la violència de l'Estat l'1-O: 23 ancians majors de 79 anys i dos nens menors d'11 20.10.2017.
- Els socialistes d'Eslovènia avisen que el 155 és una "agressió contra el poble sobirà" 20.10.2017.
- Mas considera "inassumible" que l'Estat convoqui unes eleccions sense els partits independentistes 20.10.2017.