
La Fiscalia atribueix a “una desafortunada coincidència” l’etiqueta ‘Més dura serà la caiguda’ a la querella per rebel·lió
Fonts pròximes a Maza asseguren que “en cap moment hi ha hagut intenció ni interès ocult” en la denominació de l’arxiu
La llegenda “més dura serà la caiguda” apareix a l’encapçalament de l’arxiu “Comunicat premsa Catalunya” que la Fiscalia va distribuir aquest dilluns als mitjans de comunicació després que el Fiscal General de l’Estat anunciés les querelles al president Carles Puigdemont i el Govern i a Carme Forcadell i tres membres més de la Mesa del Parlament per delictes de rebel·lió.
Comparteix
TweetEtiquetes
Sostenen que “en cap moment hi ha hagut intenció ni interès ocult” en la denominació de l’arxiu i que, “lamenten les interpretacions que han pretès que fos així”.
Notícies relacionades
- Santi Vila: “L’acord era eleccions a canvi d’aturar el 155” 31.10.2017.
- Ramos està més preocupat per la manca de lletra a l'himne d'Espanya que per la qüestió catalana 31.10.2017.
- L'ANC planteja una llista transversal pel 21-D 31.10.2017.
- El Govern capgira la situació, el 21-D esdevé un referèndum a Europa 31.10.2017.
- Feixistes i neonazis intenten boicotejar una manifestació contra les recents agressions ultres als Països Catalans 30.10.2017.