Santi Vila es desmarca del Govern cessat i declara amb un advocat propi
L'exconseller ha contractat al penalista Pau Molins defensor de la infanta Cristina durant el caso Nóos
Nova maniobra de l'exconseller d'Empresa i Coneixement Santi Vila. Ara, s'ha desmarcat de la resta de membres del Govern cessat al comparèixer davant l'Audiència Nacional com a investigat amb un advocat propi.
Per altra banda, mentre la resta consellers cessats només han respost a les preguntes del seu advocat, Jaume Alonso Cuevillas, Vila ha contestat a la preguntes tant del seu advocat com també de la Fiscalia, i per aquest motiu, la seva declaració s'ha allargat uns 45 minuts.
Notícies relacionades
- L'unionisme avala Santi Vila per rebaixar l'independentisme 01.11.2017.
- Santi Vila: “L’acord era eleccions a canvi d’aturar el 155” 31.10.2017.
- Feixistes i neonazis intenten boicotejar una manifestació contra les recents agressions ultres als Països Catalans 30.10.2017.
- El Fiscal es reserva la petició de presó contra el Govern per al dia de la compareixença 30.10.2017.
- [Vídeo] Santi Vila fa un mes: "Si cal, aniré a presó, no us fallaré" 27.10.2017.
- #CatalanRepublic Puigdemont es reuneix d'urgència amb consellers, partits i entitats 25.10.2017.







