UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.32' ) WHERE id_article = 6709 Huguet afirma que les balances les faran el Govern i l'executiu espanyol "perquè els números moltes vegades no són de fiar" ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 15:56 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Huguet afirma que les balances les faran el Govern i l'executiu espanyol "perquè els números moltes vegades no són de fiar"

Ha negat que això fos una concessió al secretari general de CiU

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El conseller d'Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet, ha afirmat aquest dimarts que les balances fiscals les faran el Govern i l'executiu espanyol 'perquè els números moltes vegades no són de fiar'. Així mateix, ha dit que ell ja feia quinze anys que demanava la publicació de les balances fiscals i que si no les fa Madrid les farà el Govern de la Generalitat. Amb aquestes paraules Huguet ha contestat l'anunci del president del govern espanyol, José Luis Rodríguez Zapatero, qui ha dit en el debat d'investidura que el Ministeri d'Economia i Hisenda farà públiques les balances 'abans de dos mesos'.
josep huguet esquerra erc
Comparteix
   

El conseller, en declaracions fetes a Casablanca, ha negat que això fos una concessió al secretari general de CiU, Josep Antoni Duran i Lleida. Segons Huguet, tant l'executiu espanyol com el Govern han de tenir els seus tècnics per elaborar les balances. El titular d'Innovació ha explicat que la comissió de balances fiscals va ser un acord del grup d'ERC la passada legislatura, quan es va crear el grup de balances fiscals a Madrid'. No obstant això, 'finalment el grup es va congelar'. 'Els números ja els tenien fets però no els hi va donar la gana d'explicar-los', ha criticat el conseller. 'El que estan fent es treure del congelador les dues balances fiscals que ja estaven fetes i mentrestant el Govern ha de fer la seva feina', ha remarcat.



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.