UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.32' ) WHERE id_article = 6753 Les platges barcelonines podrien quedar-se sense dutxes aquest estiu ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 16:54 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

Les platges barcelonines podrien quedar-se sense dutxes aquest estiu

Més mesures d'excepcionalitat per la sequera

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

Si continua l'estat d'excepcionalitat decretat amb motiu de l'actual sequera o la situació empitjora i passa a ser d'emergència, aquest estiu les prop de 300 dutxes que hi ha al conjunt de les platges de l'àrea metropolitana de Barcelona no rajaran aigua. Segons han confirmat fonts de la Mancomunitat de Municipis de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), entitat encarregada de la gestió d'aquest litoral, la mesura es correspon amb les restriccions d'aigua potable que s'han decretat. En total es tracta de la costa que integren els municipis de Montgat (Maresme), Badalona, Sant Adrià de Besòs (Barcelonès), Barcelona, el Prat de Llobregat, Viladecans, Gavà i Castelldefels (Baix Llobregat).
dutxa platja
Comparteix
   

Aquest espai natural, el més visitat de l'àrea metropolitana, disposa en el seu conjunt de 32 quilòmetres de platja i fins 4 milions de metres quadrats de sorra. Durant les temporades d'estiu, que s'allarga entre els mesos de juny i setembre, rep prop de 4 milions de visitants.



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.