Zoido afirma que el desplegament de policies a Catalunya seguirà “fins que sigui necessari”
El ministre insisteix que la retirada del ‘Piolín’ no implica un replegament
Redacció | El ministre de l’Interior, Juan Ignacio Zoido, ha assegurat aquest dimarts en una entrevista a Onda Cero que el desplegament extraordinari d’agents del Cos Nacional de Policia i de la Guàrdia Civil a Catalunya seguirà “fins que sigui precís i necessari salvaguardar absolutament tots els drets i la igualtat de tots els drets de tots els que viuen a Catalunya, pensin com pensin”.
Crítiques a Rovira
Zoido, ha assegurat també que les manifestacions de la secretària general d’ERC, Marta Rovira, apuntant que l’Estat havia advertit de violència i morts al carrer en cas d’impulsar la República, són una “fugida endavant sense sentit”.
“Tothom sap que ni això s’ha pogut fer, ni s’ha pogut plantejar, ni ha passat”, ha dit el ministre, que ha afirmat que els independentistes “estan mentint, estan utilitzant imatges falses, han utilitzat nens i ja no saben que inventar ni argumentar”. “A mi em sembla que ha estat una actuació molt desafortunada”, ha dit, “i em sembla una mesquinesa utilitzar una expressió d’aquest tipus quan encara ni tan sols ha començat la campanya electoral”.
Notícies relacionades
- Puigdemont anirà a la presó d'Estremera si és extradit 17.11.2017.
- L'imam de Ripoll estava a sou de l'Estat espanyol mentre preparava els atemptats 16.11.2017.
- El Ministeri de l'Interior castiga Trapero: el destina a tasques administratives 16.11.2017.
- L'Estat internacionalitza el procés: Russia respon Zoido 15.11.2017.
- Detingudes una vintena de persones que suposadament van participar en una baralla el dia 12-O 15.11.2017.
- L'heroi a l'ombra: Zoido persegueix el mosso que escorta Puigdemont a Brussel·les 14.11.2017.
- Les contradiccions del PP sobre si respectaran o no els resultats del 21-D 07.11.2017.
- Zoido nega intencionalitat política en el descens de protecció al president i el Govern 31.10.2017.
- Zoido es reuneix amb el nou Major dels Mossos a Madrid 30.10.2017.