Rajoy promet "respectar" el resultat del 21D però amb exigències
El president es nega a facilitar dades sobre el desplegament a Catalunya emparant-se en un acord del 1968
Redacció | El president del govern espanyol, Mariano Rajoy, ha promès aquest dimecres que “respectarà” els resultat de les eleccions del 21D encara que les guanyin els independentistes, tot i que ha advertit ERC que si guanya els comicis també ha de respectar la llei. Segons Rajoy, són unes “eleccions legals convocades d’acord a les lleis en rigor” i “per descomptat respectarem els resultats, fins aquí podríem arribar”.
Comparteix
TweetEtiquetes
"Per descomptat"
“Per descomptat respectarem els resultats, fins aquí podríem arribar”, ha dit, però “si vostès guanyen les eleccions, només han de fer una cosa: governar, respectar la legislació en vigor, respectar els drets de les minories i no perjudicar l’economia dels ciutadans de Catalunya, i punt, i ens quedem tots tranquils”.
Desplegament policial a Catalunya
El portaveu del PNB li ha demanat que derogui aquest acord de govern i permeti que es debati una reforma de la llei de secrets oficials.
Notícies relacionades
- El Gobierno desmenteix ‘The Guardian’ i nega la possibilitat de cap pacte fiscal 21.11.2017.
- El bloc del 155 plora conjuntament la mort de Maza 21.11.2017.
- Puigdemont va alertar els diputats de JxS que l'Estat preparava una resposta "amb morts" 21.11.2017.
- El PSC abandona el discurs social i es conjura per una campanya de caràcter plebiscitari 21.11.2017.
- 10 exemples que demostren que Franco encara és viu a Espanya 20.11.2017.
- Puigdemont acusa l'Estat de "sentenciar" la candidatura de Barcelona per l'EMA 20.11.2017.
- Rivera carrega contra els bascos davant l'imminent acord entre PP i PNB que blinda el concert econòmic 20.11.2017.
- Albiol recupera l'amenaça contra els pensionistes per frenar el vot independentista 20.11.2017.
- Puigdemont respon a Juncker: "el suport de Rajoy a Catalunya és del "8,5% dels vots" 19.11.2017.







