UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.32' ) WHERE id_article = 6868 Castells truca a Mas per iniciar contactes per una proposta conjunta catalana sobre el finançament ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 16:09 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Castells truca a Mas per iniciar contactes per una proposta conjunta catalana sobre el finançament

El 9 d'agost ha d'estar pactat el finançament, segons l'Estatut

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El conseller d'Economia i Finances, Antoni Castells, ha trucat aquest dimecres al vespre al president de CiU, Artur Mas, per emplaçar-lo a començar a negociar per buscar una proposta conjunta des de Catalunya de cara al nou model de finançament que s'ha de negociar amb l'estat, segons han indicat fonts de la federació nacionalista. Castells ha explicat aquest dimecres que vol començar a negociar una proposta amb ERC i ICV-EUiA, en paral·lel amb la federació nacionalista. A més, el Govern demanarà en els pròxims dies que es convoqui una reunió de la Comissió Mixta d'Afers Econòmics i Fiscals.

nadal castells parlament
Comparteix
   

Segons fonts de CiU, Castells ha dit a Mas que en els pròxims dies li adreçarà una carta en la qual li demanarà que designi la persona de la federació nacionalista que farà d'interlocutor amb el Govern en aquesta matèria. Fonts de la federació han apuntat que aquesta tasca podria recaure en el diputat de CiU i ponent de l'Estatut Francesc Homs.

Amb aquests contactes, Castells vol així donar el tret de sortida a una negociació que hauria d'estar tancada el 9 d'agost, segons estableix l'Estatut.
 





COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.