[Vídeo] L'espantós ridícul de Podemos parlant de les obres de Sixena
Irene Montero improvisa una resposta i acaba reconeixent "potser l'he cagat!"
Gerard Sesé @gerardsese | Irene Montero, portaveu d'Unidos Podemos al Congreso, ha demostrat la ignorància i el desconeixement més absolut davant el conflicte que ha provocat l'Estat a través del 155 sobre les obres de Sixena, que ahir van ser espoliades al Museu Diocesà de Lleida. Als passadissos de la cambra baixa espanyola, Montero ha demostrat no tenir ni idea del que ha succeït i ha declarat que Podemos creu que les obres han d'estar a Aragó.
Quan no hi ha un posicionament clar sobre un tema com el de #Sixena val més fer un #pasapalabra. @Irene_Montero_ de @ahorapodemos. No us ho perdeu! #compol pic.twitter.com/quWYIan4wP
— Enric Arqués (@enricarques) 12 de desembre de 2017
Notícies relacionades
- La CUP recorda a ERC que "el diàleg per se no porta enlloc" 09.12.2017.
- Vilà (ECP): ''És més fàcil voler la independència sense dir com t'ho faràs que fer un discurs més fred i racional com el nostre'' 09.12.2017.
- El Gobierno enfosqueix els comicis amb més presència policial als col·legis electorals 07.12.2017.
- La CUP acusa Europa de ''fer possible'' la violència de l'Estat 07.12.2017.
- Domènech abraça la teoria d'Iglesias i culpa el procés de facilitar un ''espai d'expressió'' al feixisme 07.12.2017.
- ERC i CUP amarguen l'aniversari a la Constitució espanyola 06.12.2017.







