directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 3 de maig de 2024 20:39 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Economia doble fletxa

L'Agència Catalana del Consum ja resol el 60% de les reclamacions a través de la mediació o l'arbitratge

La consulta telemàtica augmenta: el 2006 van resoldre 3.091 consultes per correu electrònic

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

L'Agència Catalana de Consum ha presentat el balanç d'actuacions de 2006, amb un augment de les consultes, les inspeccions i les mediacions. Els grans problemes de l'any han estat la suspensió de pagaments del Fórum Filatélico i Afinsa, la vaga de l'Aeroport del Prat o la suspensió de pagaments d'Air Madrid, entre d'altres.
agència catalana consum
Presentació del balanç d'actuacions de l'Agència

Comparteix
   


Etiquetes
En el balanç de l'any 2006, l'Agència Catalana del Consum ha informat que va resoldre fins al 60% de les 7.338 reclamacions presentades a través de la mediació i l'arbitratge. A més de les tramitacions, l'Agència va realitzar 18.310 inspeccions durant l'exercici.

Segons dades de l'organisme, els grans problemes del 2006 han estat el tancament de la cadena de comerços de mobiliari Xavier Pujol, la suspensió de pagaments del Fórum Filatélico i Afinsa, la vaga de l'aeroport del Prat i la suspensió de les activitats d'Air Madrid.

L'increment de l'activitat de l'agència també es visualitza en l'activitat inspectora -18.310 inspeccions durant el 2006-, el nombre de productes retrats del mercat, el nombre i import de les sancions i la programació formativa i educativa.

En tots els casos conflictius de l'any l'Agència Catalana de Consum ha actuat per tal de facilitar informació i mecanismes per resoldre les reclamacions.

Pel que fa a les consultes, a través del 012 s'han atès 55.038 consultes (29.633 el 2005) i 10.078 directament des de l'Agència (9.407, l'any anterior). El nombre de reclamacions ha passat de 6.821, el 2005, a 7.338, l'any passat, fet que representa un increment del 7,6%. Els serveis que ofereix l'ACC no suposen cap cost per al consumidor.

La via telemàtica també ha crescut, i enguany han resolt 3.091 consultes per correu electrònic i han tingut 6 milions d'accessos a la web www.consum.cat.



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat






















EDITORIAL fletxa

Del Directe a La República

Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més

#xocdetrens fletxa






giny

giny

BLOGS enquestes

Joan Lladonet Joan Lladonet
Feijóo seria un bon tertulià de xous d’impacte

logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.