
Arza destapa les vergonyes del PP a Catalunya després de la seva dimissió
L'ex secretari d'Estudis del PP exposa que al partit li ha faltat "coratge" per explicar la situació a Rajoy
Redacció | "Hem de ser proactius, no anar a la defensiva. Ens fa falta coratge". Així de contundent ha explicat el fins fa uns dies secretari d'Estudis del PP Juan Arza, en una entrevista a Crónica Global. Arza va presentar la seva dimissió després de la desfeta electoral del PP.
"El PP català li ha de dir a Rajoy el que passa aquí. Pretenen actuar a Catalunya sense tenir en compte la nostra opinió, sense conèixer el territori", ha subratllat.
Però aquestes no han estat les úniques crítiques d'Arza cap al partit. A parer seu, s'ha menystingut el repte secessionista. "S'havia tornat a la política de pactes quan l'independentisme ja s'havia radicalitzat. Ens ha faltat coratge al PP català per explicar la nostra opinió a Rajoy".
Sobre un possible canvi de líder per al PP català, Arza destaca que "si el substitut d'Albiol és assenyalat a dit des de Madrid, com sempre ha passat, per molt bona que sigui aquesta persona, tornarem a tenir el mateix problema".
Notícies relacionades
- Jordi Borràs: ''PP i C's s'han convertit en el vot útil de l'extrema dreta'' 26.12.2017.
- Albiol perd 1 dels seus 3 sous per la desfeta electoral 22.12.2017.
- L'esquerra abertzale usa Albiol per evidenciar la victòria independentista 22.12.2017.
- Minut a minut des de la seu electoral de JxCat 21.12.2017.
- Rajoy es prepara per a una desfeta del PP 21.12.2017.
- Albiol se salta el dia de reflexió demanant el vot de manera encoberta 20.12.2017.
- Quin és el pla estrella per als candidats durant la jornada de reflexió? 20.12.2017.