
Puigdemont, Puig i Ponsatí demanen delegar el vot
Comín i Serret és "probable" que també ho facin
Redacció | JxCat ha registrat una sol·licitud perquè els seus tres diputats a Brussel·les puguin delegar el vot en la sessió d'investidura i en els plens de la resta de legislatura. Es tracta de Carles Puigdemont i els consellers cessats Clara Ponsatí i Lluís Puig.
Comparteix
TweetEtiquetes
A més, el govern espanyol ja ha advertit que recorrerà al Tribunal Constitucional (TC) si s'accepta la delegació del vot per als exconsellers que són a Brussel·les. Des de la Moncloa, però, són permissius en el cas dels diputats que són a la presó.
Notícies relacionades
- Puigdemont acusa el PP de ser incapaç d'utilitzar ''termes polítics'' per parlar de la composició del Parlament 18.01.2018.
- JxCAT i ERC acorden repartir-se les conselleries al 50% 18.01.2018.
- El nomenament de Roger Torrent ocupa les principals portades 18.01.2018.
- SCC acusa l'independentisme de seguir desafiant l'Estat de dret 17.01.2018.
- La Guardia Civil i la Policía han perdut 256 armes durant els últims 10 anys 17.01.2018.
- La CUP carrega contra el nou president del Parlament: ''no va en el bon sentit per materialitzar la República'' 17.01.2018.