Redacció | La jutgessa de l'Audiència Nacional que va dictar presó preventiva pels "Jordis", Carmen Lamela, també va prohibir que l'expresident del Barça, Sandro Rossell, parlés en català durant l'interrogatori per un presumpte delicte de blanqueig de capital. Sembla que la magistrada no té massa estima cap als catalans ni per la seva llengua. Així, almenys, ho ha demostrat després de la polèmica per la reacció enfurismada de la magistrada en un acte jurisdiccional andorrà.
Els fets van passar l'octubre de l'any passat. Segons informa el digital Crònica Global, el jutge d'instrucció número 1 d'Andorra, Canolic Mingorance, i el fiscal general d'aquest país, Alfons Alberca, es van traslladar a Madrid per interrogar l'expresident del Barça, Sandro Rosell, ingressat a la presó des del passat 25 de maig per la seva presumpta implicació en l'Operació Rimet.
Rosell va sortir de Soto del Real esposat en una furgoneta de la Guàrdia Civil i va ser traslladat a l'Audiència Nacional, on es va procedir a l'interrogatori. L'expresident del Barça va procedir a respondre una pregunta de Mingorance en català, quan, de sobte, Lamela –que no tenia cap paper en el procediment- el va instar a parlar en castellà.
"Això és Espanya, així que respongui vostè en castellà", va etzibar la jutgessa de males maneres després que als advocats de Rosell recordessin que era un acte jurisdiccional andorrà i que el català és idioma oficial a Andorra, tal com recull el diari citat.
Rosell i Besolí fa vuit mesos que són a la presó i l'Audiència Nacional els hi ha denegat en 4 ocasions la llibertat provisional sota fiança.
-emmanillat. No "esposat"
-que no hi feia cap paper / que no hi tenia res a veure. No "no tenia cap paper" ni " en el procediment"
-el diari esmentat. No "citat"
#1 No, perquè si fos un engany tu i el teu estat no estarieu tant nerviosos. Uns missatges trets de cop i volta per Ana Rosa Quintana, no fa cap por, no demostra res, al contrari, demostra la vostra desesperació. Vosaltres si que us farà bona falta dosis de valiums, nosaltres estem molt tranquils, vosaltres esteu en constant nervi, desesperació. Llegeix això, abans de que acabi l'any serem independents i vosaltres eliminats
#1 No, perquè si fos un engany tu i el teu estat no estarieu tant nerviosos. Uns missatges trets de cop i volta per Ana Rosa Quintana, no fa cap por, no demostra res, al contrari, demostra la vostra desesperació. Vosaltres si que us farà bona falta dosis de valiums, nosaltres estem molt tranquils, vosaltres esteu en constant nervi, desesperació. Llegeix això, abans de que acabi l'any serem independents i vosaltres eliminats
SE QUE HOY, UNA VEZ MAS, ESTAIS MUY TOCADOS PERO RECORDAR, DOBLAR HOY LA DOSIS DIARIA DE VALIUM Y FORTASEC Y NO ABANDONEIS LA INGESTA DIARIA EN UNOS 4 MESES COMO MINIMO.
MENSAJES DEL TONTO PUIGTONTON AL MAS TONTO AUN TONI COMINO:
- . . Vivimos los ultimos dias de la Republica Catalana.
- El plan Moncloa triunfa.
- El ridicul oes historico.
. . . esto se ha acabado.
. . . ahora ha caducado.
MENTRAS ESCRIBIA ESTO MANDABA VIDEOS DICIENDO TODO LO CONTRARIO. ¿NO OS... Llegir més
El seu odi ens fa més grans, més forts i, més decidits a seguir caminant amb la nostra llengua. Però ja que ser males persones per actuar amb tanta malícia. Són un mal virus fòbic. Visca la Trinitat Catalana i els seus màrtirs.
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ...
Llegir-ne més
Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà
digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que
el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.