UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.32' ) WHERE id_article = 7268 ICV demana la supressió del delicte d'ultratge a la bandera que considera "obsolet" ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 17:29 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

ICV demana la supressió del delicte d'ultratge a la bandera que considera "obsolet"

"És un anacronisme aquest delicte en un estat laic"

Comentaris 2  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El portaveu d'ICV al Congrés dels Diputats, Joan Herrera, ha demanat aquest divendres la supressió del delicte d'ultratge a la bandera del Codi Penal per considerar-lo 'una qüestió obsoleta' en aquesta legislació. Herrera ha comparat aquest delicte, tipificat en el Codi Penal, amb el d'injúries a la corona del qual ICV ja en va demanar la supressió també al Congrés amb una iniciativa parlamentària. El diputat entrarà la setmana vinent aquesta proposta de modificació del Codi Penal a registres.
icv joan herrera
Comparteix
   

'Es un anacronisme el fet que es mantingui aquest delicte en un estat laic com diu Zapatero. Aquí no hi pot haver símbols que estiguin per sobre dels drets de les persones', ha afegit Herrera.





COMENTARIS fletxa taronja

item
#2
ganxet fletxa reus
11 de maig de 2008, 11.03 h

Tambe podries demanar la supresio de la Monarquia, no?
No siguis fantasma, un dels teus va fer detenir al noi.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
10 de maig de 2008, 10.04 h

Li recordo, sr. Herrera, que el seu jefe, és el qui guia als mossos a comportar-se tal i com ho fan. No vulgui guanyar-se vots. A quí vol enganyar?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.