UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.104' ) WHERE id_article = 7269 La tennista figuerenca Eva Fernández i les companyes d'equip, retingudes a Beirut ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 04:41 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Esports doble fletxa

La tennista figuerenca Eva Fernández i les companyes d'equip, retingudes a Beirut

A causa dels enfrontaments armats

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

La tennista de Figueres (Alt Empordà) Eva Fernández Brugués i la resta de l'equip espanyol que està disputant al Líban un torneig del calendari de la Federació Internacional de Tennis es troba retinguda aquest divendres a la capital, Beirut, a causa dels greus enfrontaments armats que es viuen en aquell país del Pròxim Orient. Malgrat la confusió existent, fonts de la Federació Espanyola de Tennis han informat a l'ACN que les jugadores i l'entrenador que les acompanya es troben bé i, fins i tot, han decidit jugar els partits previstos atès que la zona on es troben es prou segura.
tenista eva
Comparteix
   

La figuerenca està acompanyada per tres jugadores més, la canària Marta Marrero, la gallega Lourdes Domínguez i la francesa Laura Thorpe, així com per l'entrenador Karim Perona.

La mateixa font federativa ha explicat que Lourdes Domínguez ha aconseguit guanyar el matx que ha disputat en aquestes condicions i que l'ha situat a les semifinals de la competició.

Des de la Federació Espanyola de Tennis també s'ha informat que les gestions relacionades amb la seguretat de l'equip i la sortida de la zona en conflicte estan en mans del Consell Superior d'Esports i del Ministeri d’Afers Exteriors que ja esta treballant en l'assumpte.




COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.