
Portades: La Razón avança els pròxims passos de Llarena contra els líders independentistes
Les principals portades de la premsa
Redacció | La Razón ja sap quins són els pròxims passos de Llarena contra els líders independentistes. Segons el diari, el jutge processarà per rebel·lió al govern, els Jordis, Carme Forcadell i Marta Rovira en els pròxims dies.
La Razón s'avança a les decisions de la justícia i desvetlla els pròxims passos del jutge Llarena. "El TS procesará por rebelión al Govern, los "Jordis" y Forcadell" titula el rotatiu, que assegura que Marta Rovira també serà processada en els pròxims dies..jpg)
La Vanguardia se centra en l'operació de la Guardia Civil contra el procés amb els escorcolls a Òmnium Cultural i el despatx d'un alt càrrec de la Generalitat. Per la seva banda, El País recull l'acord imminent per aprovar els Pressupostos de l'Estat.
.jpg)
.jpg)
El Periódico, el Mundo i L'ABC es fan ressò del debat d'aquest dijous al Congrés dels Diputats sobre la presó permanent revisable i l'ús partidista amb les víctimes.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Notícies relacionades
- [Vídeo] Pesarrodona: ''M'agradaria molt declarar davant la jutge amb el nas vermell'' 16.03.2018.
- Fernández Díaz diu que els comuns podrien estar dins el moviment de Tabàrnia 16.03.2018.
- [Vídeo] Millo i Català s'amaguen dels mitjans el dia que l'Estat inicia una nova operació repressiva contra Catalunya 15.03.2018.
- Els Comuns aposten per la creació d'una Conselleria de Feminisme 15.03.2018.