El PSC vol eclipsar el canvi que propugna CiU amb la campanya 'Artur Mas de lo mismo'
'Són els mateixos' amb 'les mateixes receptes que fa deu anys', assegura Collboni
Amb la voluntat d'aigualir les proclames de canvi que surten des del quarter de CiU de cara a les eleccions del 28 N, el PSC ha presentat aquest dilluns la campanya 'Artur Mas de lo mismo'. El director de campanya dels socialistes catalans, Jaume Collboni, ha assegurat que la federació nacionalista 'no representa el canvi', sinó 'el passat'. 'Són els mateixos i és lògic que les mateixes persones vulguin plantejar les mateixes solucions i les mateixes receptes de fa una dècada', ha assegurat Collboni, que ha afegit que es tracta d'un lema que utilitza la 'ironia' i 'el sentit comú' i ha remarcat que aquesta campanya s'allunya del lema 'Si tu no hi vas, ells tornen' que el PSC va utilitzar en unes eleccions generals per alertar d'una possible victòria del PP. Aquesta campanya es distribuirà amb 40 tanques al carrer i sobretot per Internet.
Sobre un fons verd i en llengua castellana per encabir-hi el joc de paraules, el PSC ha presentat el lema 'Artur Mas de lo mismo' amb l'objectiu de contrarestar el canvi que propugna CiU de cara al 28-N.'CiU i Mas han presentat unes candidatures pràcticament calcades a les de fa quatre anys, no hi ha nova gent, són els mateixos', ha assegurat Collboni a l'hora d'explicar la campanya, 'i és fins a cert punt lògic que les mateixes persones vulguin plantejar les mateixes solucions i les mateixes receptes de fa deu anys'. A més, ha dit que la candidatura 'recorda molt a la vella guàrdia pretoriana, encapçalada per Felip Puig'.
Collboni ha dit que CiU representa 'receptes i fórmules del passat, receptes neoliberals, retallar serveis públics, privatitzar, posar en qüestió el paper de l'administració i de l'Estat' o bé 'tornar a parlar de fer tensió amb Espanya i la indefinició en les relacions com una forma d'obtenir rèdits electorals i polítics'.