La tercera tinent d'alcalde de Vilanova del Camí diu que Catalunya viu "una situació de preguerra civil"
"El odio se huele"
Gerard Sesé @gerardsese | L'entorn de Ciudadanos, PSC i PP a Catalunya segueixen intentant crear un Ulster a Catalunya. Des de dirigents de primera línia fins al món local. És el cas d'una regidora de Vilanova del Camí, Imma González, que ha afirmat que Catalunya viu en un ambient de preguerra civil.
El grup municipal d'aquesta regidora és DECIDE que governa juntament amb el PSC i dues altres formacions locals, una espècie d'ala dura (tot i que sembli impossible) de Ciudadanos on també hi donava suport el famós Carlos Yoyas de Gran Hermano.
La triste realidad que vivimos en Catalunya.Situación de pre-guerra civil, donde hay guerrillas fanatizadas que un día te colocan un lazo amarillo en la puerta y quién sabe qué se atreverán. El odio se huele, se palpa, casi podemos masticarlo, pero si dices algo, eres facha. https://t.co/VPJI66Y7ie
— Imma González (@immagonnar) 11 d’abril de 2018
Notícies relacionades
- [Vídeo] Futurs metges de l'exèrcit es formen entonant les cançons dels espanyols que van lluitar amb els nazis 14.04.2018.
- El deix franquista de PP, Cs i PSC al descobert 13.04.2018.
- [Vídeo] L'advocat de Vox diu que durant el franquisme va "afusellar amb amor" 12.04.2018.
- [Vídeo] Rajoy, humiliat en ser preguntat per les víctimes del franquisme a Argentina 12.04.2018.