directe!cat serà el diari oficial del ‘Vist i no vist’, el primer programa emès exclusivament per Internet que combina ràdio i televisió
S’estrena avui dissabte a les 18 hores · Comptarà amb actuacions musicals, entrevistes i s’emetrà des del plató instal·lat al FAD
Aquest dissabte de 18 a 20 hores s’estrena la setena temporada del Vist i no vist amb el directe!cat com a diari oficial del programa. L’espai conduït pel periodista Valentí Sanjuan fins la temporada passada a Catalunya Ràdio estrena enguany un format innovador exclusivament via Internet en què combina la ràdio i televisió. El plató estarà instal·lat els dissabtes al Foment de les Arts Decoratives, el FAD, a la plaça dels Àngels de Barcelona i podrà visualitzar-se a través del player instal·lat al directe!cat.
Els creadors de l’espai multimèdia on-line, la productora Jerry Maguire, expliquen que ‘combinarà networking, incorporarà un concert en directe, entrevistes a les personalitats, disfressa la ràdio de TV i neix a les xarxes socials’.El show comptarà amb noves seccions com la capitanejada per Àngel Llàcer, David Escamilla, l’expert internauta Ganyet o el jove professor de periodisme i escriptor Francesc Canosa. Musicalment hi passaran inicialment grups de referència com Love of Lesbian, The Pinker Tones o Els Amics de les Arts. El convidat al primer programa serà Andreu Buenafuente.
Valentí Sanjuan explica que ‘el còctel Vist i no vist necessita sempre del seu públic, i és en aquest aspecte, també,en el què trobem un altre dels gran canvis, ja que si abans l'aforament era de 15 persones, ara passa a ser de 100 persones. Volem que sigui una experiència i que hi hagi interacció amb l’audiència en tot moment’. La participació dels espectadors no presents podrà vehicular-se a través dels comptes de Twitter i Facebook del programa. La firma de calçat anoienca Munich i la cervesera Moritz seran els dos patrocinadors de l'espai, a més del Foment de les Arts Decoratives (FAD).