UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.32' ) WHERE id_article = 7518 El delegat de la Generalitat a Tarragona creu que al PP hi ha "gent simpatitzant amb l'extrema dreta" ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 18:06 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El delegat de la Generalitat a Tarragona creu que al PP hi ha "gent simpatitzant amb l'extrema dreta"

Aquestes declaracions han estat realitzades pel socialista a Banyeres del Penedès

Comentaris 1  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

El delegat de la Generalitat a Tarragona, Xavier Sabaté, en un acte a Banyeres del Penedès aquest cap de setmana, ha declarat que en aquests moments el PP és un partit difícil de governar i a l'igual que passa a la resta d'Europa amb els partits de dretes el formen 'gent simpatitzant amb l'extrema dreta'. D'altra banda, ha manifestat que si segueix plovent com ara s'acabarà per no enviar més aigua a Barcelona a través de les canonades i que a Convergència i Unió no li tindrà més opció que de demanar perdó.
xavier sabater delegat govern tarragona
Comparteix
   





El delegat de la Generalitat a Tarragona, Xavier Sabaté, ha declarat que en aquests moments el Partit Popular té molts problemes i que pel bon funcionament d'Espanya els han de resoldre. Sabaté ha destacat que la situació que tenen interna en el partit és una bomba de rellotgeria ja que dins del partir aglutinen un conjunt de tendències molt variades entre elles, gent que simpatitza amb l'extrema dreta, per tant les dificultats que tenen de governar en aquests moments és elevada.

D'altra banda, en relació a l'aigua provinent en vaixell del Port de Tarragona afirma que és una 'polèmica sense sentit' i que cal tenir en compte que aquesta aigua que no és de l'Ebre, sinó que prové dels Canals de l'Ebre. Segons Sabaté, és el consorci la que la subministra a empreses i queda així reflectit en el decret pel que no creu que hi hagi cap incompliment de cap llei ni que hagi lesionat a algú. Finalment, ha destacat que si segueix plovent d'aquesta manera segurament 'no enviaran més aigua' tot i així ara que les canonades estan en projectada i justificada és important tenir-les que ja que més endavant podrien ser útils. Tanmateix, també ha acusat a Convergència d'alimentar aquesta polèmica quan ells van aprovar amb el PP portar aigua del riu a 1.000 quilòmetres de distància.

Finalment, en quant a la possibilitat de portar més aigua a Barcelona, ha justificat la importància que hi hagin aquestes canonades tenint en compte la situació actual del canvi climàtic. Tot i així, Sabaté ha assegurat que quan es posin en funcionament les dessaladores la situació entorn de l'aigua canviarà molt i que els dirigents de Convergència i Unió 'hauran de demanar perdó'.





COMENTARIS fletxa taronja

item
#1
Francesc fletxa Collbató
26 de maig de 2008, 08.36 h

¿El senyor delegat del govern a Tarragona només "ho creu"?
Doncs, viu a la figuera, el senyor delegat!!!!!
Al PP hi ha molt POCS simpatitzants amb l'extrema dreta: més aviat hi ha una nombrosíssima legió d'elements que SÓN d'extrema dreta, que no és pas el mateix.
El senyor delegat encara va amb el lliri a la mà!!!
No s'hi val a badar, senyor delegat del govern a la Generalitat!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.