
La filla d'un dels bufons de Tabarnia denuncia unes pintades que podrien amagar un autoatac
Hi apareix una estelada mal dibuixada
Gerard Sesé @gerardsese | Vagi per davant, abans de tot, que qualsevol acció que intenti coaccionar la llibertat d'expressió sempre serà condemnada per aquest mitjà, fins i tot, si va dirigida a aquells que intenten malmetre la convivència de Catalunya intentar instal·lar un Ulster al Principat com ho són els tabarnians. Avui la filla d'un dels bufons per excel·lència d'aquesta inversió unionista ha denunciat uns fets que podrien ser falsos.
Es la casa de mis padres. Hoy.
— Susana Guasch Llovensà (@sguasch) 17 d’abril de 2018
Los tolerantes, pacíficos y democráticos. pic.twitter.com/9pEewZXmS6
Notícies relacionades
- Un institut català, assetjat per grups ultres que l'acusen d' ''adoctrinar'' els alumnes 16.04.2018.
- Tabàrnia podria boicotejar la manifestació: ''puc dislocar-me el braç si algú es posa un drap indepe i fa com que m'agredeix'' 15.04.2018.
- #OperacióUlster: Agredeixen un grup de persones que penjava llaços grocs a Artés 07.04.2018.
- Tabàrnia surt malparada en unir-se a la campanya mediàtica contra els CDR 05.04.2018.
- El nacionalisme espanyol crea els 'Grupos de Defensa y Resistencia' per combatre els CDR i ''netejar Catalunya'' de nit 04.04.2018.