UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.32' ) WHERE id_article = 7529 Els pantans de Rialb i Oliana se situen al 46% i al 88% de la seva capacitat ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 18:13 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

Els pantans de Rialb i Oliana se situen al 46% i al 88% de la seva capacitat

Oliana ha hagut d'obrir comportes per alliberar aigua

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El Pantà de Rialb es troba aquest dilluns al 46% de la seva capacitat mentre el d'Oliana està al 88% després de les pluges caigudes en les darreres setmanes segons les darreres dades facilitades per la Confederació Hidrogràfica de l'Ebre (CHE) de la qual depenen aquests dos embassaments. El pantà de Rialb compta a dia d'avui amb 185 hectòmetres cúbics dels 404 que aquest embassament té la capacitat d'emmagatzemar mentre Oliana disposa de 89 hectòmetres cúbics dels 101 de capacitat del pantà. Fa una setmana, Rialb tenia 126 hectòmetre cúbics -31,2% de la seva capacitat- i Oliana en tenia 76 -75,3%-.
pantà comportes
Comparteix
   

Cal recordar que en els darrers dies el pantà d'Oliana ha obert les seves comportes per alliberar aigua que va a parar a Rialb que l'emmagatzema amb vista a l'estiu juntament amb la pluja caiguda en els darrers dies. Segons la CHE, aquest dilluns Oliana deixa anar 414 metres cúbics per segon.




COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.