directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 3 d'agost de 2020 23:24 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Els problemes de l'estació de l'AVE de Tarragona 12 anys després

Hi ha diverses qüestions que a hores d'ara, encara no estan clares

Comentaris 1  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

Redacció | L'estació de l'AVE del Camp de Tarragona està al mig del no res. Hi és des que es va inaugurar l'any 2006 on es van prometre infraestructures per tal de facilitar-ne l'accés. 
Pla general d'un AVE que marxa cap a Madrid des de l'estació de Sants de Barcelona
Pla general d'un AVE que marxa cap a Madrid des de l'estació de Sants de Barcelona
© Andrea Zamorano

Comparteix
   


Etiquetes
Està a uns 13 kilòmetres de la capital del Tarragonès i tot just aquesta setmana el diputat del PSC per Tarragona Carles Castillo, ha presentat al Parlament de Catalunya una bateria de preguntes sobre els accessos a l'estació arran dels canvis que implicarà la posada en funcionament de la variant ferroviària del corredor mediterrani entre Vandellòs i la Secuita. 
 
En principi, aquests canvis, comportaran un increment en el nombre de trens que parin a l'estació del Camp de Tarragona. Així, 12 anys després de la inauguració "no s'han dut a terme els treballs i les inversions necessàries per a millorar els accessos i la seva connectivitat". 

Connexions entre ciutats
 
Els socialistes volen saber quins passos està fent la Generalitat per tal de crear una àrea metropolitana de taxi que brindi servei a l'estació. Cal recordar que el servei de taxi a Tarragona és el més car de tot l'Estat. Castillo també vol saber en quin punt es troba la construcció del vial de Sant Ramon, que hauria de servir per millorar l'accés a l'estació des de la Ciutat de Tarragona i el Baix Penedès. 
 
Sobre la taula també hi ha els dubtes sobre com afectarà el corredor del mediterrani a aquesta variant al servei de rodalies del litoral tarragoní: "volem saber si està garantit que municipis com Cambrils o Salou, amb 600.000 l'any mantingut el servei de rodalies i connexions amb Barcelona", recull el digital delCamp.
 
Fa anys que planeja sobre l'estació de l'AVE la connexió amb tren-tramvia entre Cambrils, Salou, Tarragona i Reus. Les preguntes referents a aquesta qüestió són en relació a la reconversió cap a aquest sistema de transport i qui ho gestionarà.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#1
28 d'abril de 2018, 09.58 h

-TGV o TAV. No AVE


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat


















EDITORIAL fletxa

Del Directe a La República

Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més

BLOGS enquestes

Xavier Guarque Xavier Guarque
Agraïment i invitació
Joan Lladonet Joan Lladonet
Protocol d’actuació de l’ASM davant els conflictes lingüístics
Màrius Viella Màrius Viella
De quina justícia podem parlar
Ramon Boixet Ramon Boixet
Quin desastre !
Estanis Alcover Estanis Alcover
Memòria històrica: Raimon Obiols

#xocdetrens fletxa







logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.