[Àudio] ''La policia em van agafar violentament pel coll per cridar 'Llibertat' a Riazor''
"Em van tractar com un delinqüent i van inventar-se que havia amenaçat un menor"
Gerard Sesé @gerardsese | La repressió de l'Estat contra Catalunya traspassa les fronteres del Principat. Així es va demostrar ahir al camp del Deportivo de la Corunya, que jugava contra el Barça. Un partit on hi va haver més aficionats catalans que un desplaçament habitual del torneig, ja que el Barça podia ser campió de la lliga espanyola, tal com va acabar passant. També per això, la Policía Nacional espanyola estava més a l'aguait per repartir estopa.
Comparteix
TweetEtiquetes
Aconsegueixen sembrar la por, però no ens venceran. Testimoni d'un soci del @FCBarcelona agredit ahir a Riazor @RCDeportivo per la @policia. Que se sàpiga! Estat democràtic o estat repressiu? Tota la info aquí: https://t.co/XW8qO5V683 pic.twitter.com/yF9b7KcSkT
— Gerard Sesé (@gerardsese) 30 d’abril de 2018
Notícies relacionades
- Estudiants de l'IES El Palau surten en defensa dels professors assenyalats per 'El Mundo' 30.04.2018.
- Portades: El País assenyala València, Navarra i Balears per seguir ''els passos del procés'' 30.04.2018.
- 'El Mundo' assenyala i culpabilitza l'escola catalana 29.04.2018.
- [Àudio] ''Nazis'', ''fanàtics'', ''colpistes'' o ''covards'': així defineix Rafael Hernando els que no pensen com ell 24.04.2018.







