Nova plantofada de l'ONU a Espanya: aquest cop per la sentència de La Manada
L'Organització internacional avisa que la "lleu" sentència a 'La Manada' "subestima la gravetat de les violacions"
Nova plantofada de l'ONU a Espanya i també a les instàncies judicials. Després del requeriment per la vulneració dels drets polítics de Jordi Sànchez, ara hi ha un toc d'atenció important per la sentència sobre La Manada. La coordinadora executiva de l'ONU Dones diu que la decisió judicial incompleix les "clares obligacions de defensar els drets de les dones".
ACN Barcelona .- L'ONU ha avisat aquest dimecres que la "lleu" sentència als membres de 'La Manada' "subestima la gravetat de les violacions". En un comunicat, la coordinadora executiva de l'ONU Dones, Purna Sern, ha assegurat que la decisió judicial de condemnar els cinc homes per abús i no per violació també "impedeix les clares obligacions de defensar els drets de les dones". "La justícia ha de ser per a totes les dones", ha indicat Sern en un text que també fa referència a altres casos al Japó, Suècia o els Estats Units on les dones han vist vulnerats els seus drets. "Massa dones senten que ningú les escolta, que ningú les creu", ha lamentat la coordinadora d'ONU Dones, destacant que en les darreres setmanes s'han vist manifestacions i actes "per conscienciar de les experiències i avisar els abusadors".
Notícies relacionades
- La sentència de 'La Manada' arriba al Parlament Europeu 02.05.2018.
- Milers de persones surten als carrers de Barcelona en l'1 de maig més feminista 01.05.2018.
- La premsa acusa Catalá d'indignar la justícia espanyola 01.05.2018.
- Cs critica ara Catalá per ''assenyalar'' el jutge favorable a l'absolució de ''la manada'' 30.04.2018.
- Un article d'un exmembre del Sindicat Unificat de Policia sobre ''la manada'' encén les xarxes 30.04.2018.
- Zoido i Millo destitueixen per venjança la cap de comunicació dels Mossos per una piulada critica amb la sentència de la Manada 28.04.2018.
- Un reporter d'OkDiario relaciona les violacions amb les fotos que posen les joves a Instagram 27.04.2018.
- Un alcalde del PP, sobre la víctima de 'La Manada': ''No veig on va dir no'' 27.04.2018.
- La Fiscalia de Navarra assegura que va existir violació i vol recórrer la sentència de 'La Manada' 27.04.2018.