directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 30 de setembre de 2020 18:44 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Qui hi ha al darrere de l'agressió unionista a la platja de Canet de Mar?

Dos noms coneguts de l'espanyolisme més ranci al Maresme

Comentaris 12  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

Redacció| Entre les persones que, aquest dilluns, van arrencar violentament (deixant, fins i tot, ferits al seu pas) creus grogues en favor de la llibertat dels presos polítics d'una platja de Canet de Mar hi ha noms coneguts de l'unionisme més ranci. Santiago Pulido -a qui directe!cat ja va dedicar un article per destapar les seves activitats quan tot just començava- i Jose Casado eren dels pocs que anaven a cara descoberta; cosa lògica si es té en compte que mai han mostrat intenció d'amagar la seva comoditat al voltant de l'extrema dreta. 
Casado, arrencant creus grogues de la platja de Canet
Casado, arrencant creus grogues de la platja de Canet
© Twitter

Comparteix
   


Etiquetes
Pulido és conegut a la zona del Maresme per passejar-se amb un camió tunejat amb banderes espanyoles, parafernàlia falangista i amb fotografies de líders sobiranistes amb ratlladures i creus i causant aldarulls. També és sabut que va amb una moto arrencant llacets grocs i ha protagonitzat diverses enganxades violentes amb persones que li retreien les seves accions. I si hi ha un lloc on no pot deixar de mostrar la seva devoció per Espanya és a la xarxa: a Facebook, per exemple, amb una fotografia d'una estanquera on s'hi pot llegir "con un beso te juré y con mi vida te defenderé" i a Wallapop amb la imatge d'una bandera amb l'àguila franquista de perfil. 

Per la seva banda, Jose Casado és una de les cares visibles dels anomenats Grups de Defensa i Resistència de la zona i compta amb un paper destacat a la Plataforma per Tabarnia. També són coneguts els seus lligams amb el partit d'ultradreta 'Plataforma per Catalunya', però sobretot el que realment mostra els seus pensaments és la seva activitat a la xarxa. Segons ha avançat 'El Temps', Casado ha compartit comentaris de l'estil “caldrà que els donem puntades de peu al cul com va fer en el seu dia Rodrigo Díaz de Vivar”, “a mi no m’agrada que als nens espanyols els hi imposin el menú halal a la seva dieta” o “si vosaltres no actueu contra aquesta gent, ho farem nosaltres, escopeta en mà, i jo me’n vaig de caça ara mateix”, en referència a les persones de religió musulmana després dels atemptats del 2017 a Catalunya. 

L'últim episodi que ha protagonitzat a la xarxa ha estat el de publicar la cara del regidor de la CUP de Canet de Mar, Marc Giménez, i d'un altre jove que van tractar d'evitar que arrenquessin les creus de la platja de la localitat el passat dilluns. També ha transcendit una conversa amb una altra persona en que insulta l'home de 82 que va resultar ferit pel GDR: "en lloc de ser al parc donant menjar als coloms, està fent el subnormal per aquí fent de justicier català", escriu el també líder de 'Segadors del Maresme', escamot unionista que es dedica a destruir els gestos simbòlics del sobiranisme, normalment de nit i a cara tapada. 
 






COMENTARIS fletxa taronja

item
#12
25 de maig de 2018, 18.01 h

"José Casado, mira que dicen por hay los separatas ". No tenir cultura moltes vegades és per descendència directa de l'ignorancia, però si a més s'afageix la passivitat, el m'enfotisme per aprendre, i la dèria més represora que s'ha viscut, s'entén que ni la vostra llengua no sabeu ni parlar ni escriure. Com podem doncs entendre'ns, amb descervellats de mena?? A : mira "que" dicen, el qué, va accentuat i "por hay", no és hay del verb haber sino ahí de l'adjectiu de lloc (aqui alli a... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Snyder. fletxa Sant Esteve de les Roures
24 de maig de 2018, 19.46 h

Ja sabem el seu nom, és hora d'anquil.lar l'escoria espanyol, portar-los a la platja i amorrar la seva repugnant cara a l'aigua fins que s'ofegui i posteriorment llenaçr-lo al mar, la corrent ja s'en ocuparà d'ell


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
GraciasBejota fletxa Barcelona
24 de maig de 2018, 14.52 h

Gracias por la información. No iremos más.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
24 de maig de 2018, 10.08 h

#4 LA TAGLIATELLA ÉS UN AFARTAPOBRES DE MOLT BAIXA QUALITAT, BON VENT!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
24 de maig de 2018, 09.48 h

Aquestes persones que se senten espanyoles (els sentiments són lliures i respectables) expliquen que hi ha empreses que marxen de Catalunya, tots sabem que gràcies a les pressions del govern espanyol. Semblen que es sentin contents d'aquest fet. Suposo que són habitants de Catalunya i per tant ells també en són perjudicats. Espanya, Espanya no dóna de menjar, són els llocs de treball de les empreses.
Quedo perplexa per aquesta visió tan curta de vista.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Xevier fletxa Salt
23 de maig de 2018, 22.17 h

Aquests reprimits, inadaptats, incults i malnascuts espanyols no tenen res mes a fer que anar a una platja a arrancar creus simbòliques. No tenen feina, ni família, ni amics, ningú els aguanta, ningú els soporta només la bandera franquista. Que trist, pobrets, me fan molta pena. La futura República Catalana ha de fer neteja i expulsar aquesta escòria humana feixista. Que vagin a la meseta a plantar cols!!! Aquí no els volem!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Marcos fletxa Mataró
23 de maig de 2018, 19.31 h

estos nazis españolistas hay una cosa que no hacen nunca: no se atreven con la gente joven y deportista. Si ven alguien así ni se acercarán ...así que sería bueno que lo tengáis en cuenta para futuros actos.


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
23 de maig de 2018, 19.18 h

Coca-Cola ha reforçat la seva presència a Catalunya amb una inversió milionària. La secció europea de la companyia ha invertit 16,6 milions d'euros en la planta de Martorelles en l'exercici 2017-2018, una quantia monetària que ha servit per innovar en el procés productiu de la fabricació de diverses begudes.

300 milions de consumidors a 13 països

Coca-Cola European Partners, l'embotelladora independent més gran de The Coca-Cola Company a nivell internacional, dóna servei a més de ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
BEJOTA fletxa bcn
23 de maig de 2018, 18.37 h

La Tagliatella completa su salida de Cataluña.
Las sociedades de este gigante de la restauración radicaban en Lleida, pero en los últimos meses se han movido a Pozuelo de Alarcón.

Otras ocho empresas y fondos desertan de Cataluña.
Las sociedades marchan fuera de tierras catalanas a Bilbao, Sevilla y sobre todo Madrid.

N.B. ACCIÓ I REACCIÓ...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 15
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
23 de maig de 2018, 18.23 h

AQUESTS FANATITZATS SICARIS DE LA DICTADURA VERSIÓ ACTUAL, SÓN UN PRODUCTE BARAT (POTSER ALGUNS COBREN EN DINER NEGRE), PERÒ SEGUR ÉS UNA MANERA QUE ES RESERVEN LES CÚPULES, ELS RADICALS EXTREMISTES VIOLENTS FINS LA SANG, ELS FA FELIÇ, EL SERVEI A LA PÀTRIA INEXISTENT PEL POBLE PERÒ LA MANCA DE COGNICIÓ, L'OBNUBILACIÓ SECULAR, EL FANATISME NAZI, QUE SE'LS HA CRUSPIT LA NEURONA AMB LA CREU GAMMADA, L'ÀGUILA FRANQUISTA I ELS JOUS I LES FLETXES, COBERTS PER LA IMPUNITAT EMESA PER ELS G... Llegir més