L'Agència Catalana de Consum recomana als aficionats de l'Espanyol sense vol que reclamin
Els aconsella trucar al 012 i, si cal, sol·licitar cita amb un tècnic per fer la reclamació
L'Agència Catalana de Consum (ACC) ha recordat avui als seguidors del RCD Espanyol que s'han vist afectats per la cancel·lació de vols a Glasgow que tenen dret a presentar reclamacions davant de l'ACC per demanar el retorn de l'import íntegre del bitllet i a reclamar danys i perjudicis.
L'ACC aconsella als afectats, que podrien ser més de 400, que truquin al 012 per demanar consell d'experts en consum i sol·licitar, si calgués, una cita amb un tècnic de l'Agència Catalana de Consum. De la mateixa manera, a més de presentar una reclamació a l'ACC, és recomanable formalitzar una queixa a la mateixa terminal de l'aeroport a través dels fulls de reclamació.Si el vol ha estat contractat directament amb l'aerolínia, la reclamació haurà de dirigir-se a ella, i als organitzadors o agències de viatge en cas que s'hagi utilitzat un intermediari per contractar-lo.
En cas que la companyia no respongui a la queixa, l'ACC ha recomanat avui presentar una reclamació davant de l'organisme nacional competent que correspongui, en aquest cas AENA.
Per la seva banda, la Unió de Consumidors de Catalunya (UCC) s'ha solidaritzat amb els aficionats que s'han quedat a terra i ha recordat que els passatgers, en cas d'anul·lació, tenen dret a una compensació econòmica. La UCC ha recomanat als viatgers que guardin tots els comprovants de les despeses que hagin hagut de fer a causa d'aquest incident per sol·licitar que s'ho reintegrin com a danys i perjudicis i sumar-hi l'import de les entrades del partit.