Sense anar més lluny, l'expresident José María Aznar s'ofereix a reconstruir la centredreta espanyola, però des de la distància, això sí. I no ha esperat gaire per proposar-se. "La centredreta nacional està desarticulada. Des de la meva posició actual, no des de cap altra, estaria encantat de participar en la seva reconstrucció", assegurava Aznar en un acte a Madrid.
Cal esmentar que Aznar sempre ha estat molt crític amb Rajoy, tant per la pujada d'impostos com la manera d'afrontar la crisi política a Catalunya. L'exlíder del PP esperava molta més duresa per part de Rajoy en l'actuació a Catalunya.
Aznar molt dolgut va abandonar fins i tot la presidència d'honor del partit i des de la fundació FAES, que presideix, havia discrepat també de l'exvicepresidenta espanyola Soraya Sáenz de Santamaría, després que se li escapés fa mesos que PSOE i PP s'haurien d'haver posat d'acord amb l'Estatut.
L'EXECRABLE AZNAR, D'UN SOLA TACADA VA APORTAR AL GENDRE ALEJANDRO 8.000 MILIONS DE PESSETES.EN UN AVE, ENERGUMEN CULPABLE DE LA GUERRA D'IRAQ CENTENARS DE MILERS DE MORTS MILIONS DE DESPLAÇATS, I ACCIONANT EL GIHADISME AMB EL FET,, RESPONSABLE DE L'ATEMPTAT DEL 11-M DEL 2004 A MADRID, AMB 196 ASSASSINATS PELS QUE VA ESPERONAR. TÉ LA CLAU FAES, I D'ALTRES DEL NACIONALISME ESPANYOL MÉS TERRORÍFIC, I ROMAN INCÒLUME DE TOTA CORRUPCIÓ PROTEGIT PER MOLTS PODERS FÀCTICS.
El frankestein de l'espanyolisme barat i criminal de guerra d'Iraq,juntament amb bush i blair, vol retornar a l'escena. Que déu ens agafi confessats, fills de Galeusca --- !
Ahí va, Josemari, cada dia veo que te pareces más al Paco ese, el del culo blanco. Ya sabes, Josemari,... el pequeñajo ese que caia mal a todo el mundo, que con cataratas como las del Niágara, pescaba truchas que no podia ni acarrear.
Te acuerdas, no ? Bueno, me parece que erais un poco parientes, verdad ?
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ...
Llegir-ne més
Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà
digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que
el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.