

#3 No donis lliçons del que no saps.
Jajajajajajajajajajjajaja, la veritat dius? si a tu la veritat no la suportes quan la tens davant dels nassos, només saps insultar.
#1 No hi té res a veure està en presò provisional amb ser jutjats, perquè la condemna i els judicis que proseguiràn a Sevilla els podrien fer a Navarra igualment.
Com sempre no t'enteres de res, i per cert colpistes de que? en base a que s'els jutja? amb quines proves? quan de temps serà provisional? ja que manquen de proves per acusar.
No donis lliçons del que no saps. No saps imbècil que el TSJC s'els podría jutjar? no ho saps? bé, en cas de poder, cosa que dóna la raó a espany... Llegir més
Veus tu? Després direu que els jutges i els fiscals espanyols no són bones persones! Si els f. l. g. p. Volessin......
#2
queridisimo nazi,
y conoceras la verdad . y la verdad te hara libre . . . o al menos un poco menos tonto
#1
KAGARRO DE KAKABARNIA:
ES NOTA QUE LA TEVA VISIO ES LA D'UN NAZI FRANQUISTA
PER CERT, TAMBE ET TIRES LA PODRIDA, DE LA MARE DEL BEJOTA, DE FRANC ?
LOS NAZIS SIEMPRE COMPARANDO COSAS QUE NO SON , EN ABSOLUTO, COMPARABLES, ESPECIALMENTE LOS DELITOS DE LOS QUE SE LE ACUSAN.
1.- ESTOS SINVERGUENZAS HAN PASADO MAS DE UN AÑO DE PRISION PROVISIONAL EN PAMPLONA, LEJOS DE SUS HOGARES EN SEVILLA.
2. ESTOS SINVERGUENZAS YA HAN SIDO CONDENADOS, LOS GOLPISTAS AUN NO.
3.- ESTOS SINVERGUENZAS FUERON JUZGADOS POR UN JUZGADO DE PAMPLONA, LOS GOLPISTAS LO SERAN POR LA AUDIENCIA NACIONAL CON SEDE EN MADRID.
3. ESTOS SINVERGUENZAS HAN COMETIDO DELITOS R... Llegir més
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
Joan Lladonet En Trump trumpeja, mentre a Catalunya, a la substitució lingüística li segueix la substitució demogràfica |