Valtonyc reapareix a Mallorca: ''Això no va de mi, va de nosaltres''
El raper a l'exili demana unitat per seguir lluitant contra el règim del 78
Redacció | El raper Josep Miquel Arenas, conegut popularment com a Valtònyc, ha reaparegut aquest diumenge a la tarda en un vídeo projectat en diverses pantalles durant el Concert per la Llibertat d'Expressió a Palma.
En aquest sentit, ha reclamat seguir lluitant "avui i demà" pels exiliats, els presos i els represaliats "que vingueren i vindran" perquè no es pot fer "com si no passés res" davant d'un Estat que creu que no respecta "els drets bàsics i fonamentals". "Ens veurem aviat", conclou en el vídeo.
Gràcies per ser i ser-hi. Ens veiem aviat. Per la llibertat https://t.co/tD97r1gB7E https://t.co/gaeXqwFzvc pic.twitter.com/zGBMJecY2W
— Josep Valtònyc (@valtonyc) 17 de juny de 2018
Bideoa bidez @valtonyc agertu da Palma Arenako jaialdian #LlibertatdeExpressió #FreeThemAll #FreeValtonyc #LlibertatPresosPolítics #Kalera pic.twitter.com/gMlB0kBrCS
— Eñaut Landa #OrainPresoak (@LandaJauna) 17 de juny de 2018







