La cúpula del govern espanyol desembarcarà a Catalunya durant la campanya electoral per donar suport al candidat del PSC a la presidència de la Generalitat, José Montilla, segons fonts de l'executiu de Zapatero. El president espanyol, que té previst ser tres dies en campanya a Catalunya, encapçala la delegació espanyola formada pel seu vicepresident primer, Alfredo Pérez Rubalcaba, i el ministre de la Presidència, Ramón Jáuregui. També es desplaçaran a Catalunya el ministre de Foment, José Blanco, la ministra de Medi Ambient, Rosa Aguilar, i el secretari d'Organització del PSOE, Marcel·lí Iglesias.
Espero que d'una punyetera vegada els pocs sociates "catalans" que encara queden al partit fotin el camp corrent, puix amb aquest desembarc dels autèntics retalladors de l'estafatut i els activistes de la manca d'inverssions a Catalunya, obrin els ulls i vegin la claror de la realitat.
Ja sería hora que el PSC es lliurés de la "C" per convertir-se oficialment en lop que veritablement és: el PSOE, partit nacionalista espanyol i anticatalà.
Els uniuonistes de corrupCIU es fregan les mans pensant amb la sociovergència com a mal menor, estant contents perquè es pensen que en Zapatero els hi tornarà el favor de haver set els priemers a retallar l'estatut i si els PSC no vol passar per l'adreçador hi passarà el PP i tots els unionistes i exvotants contents
et le voila, momnsieur bete & fils : tout aixo s'els ha d'explicar a toute aquestus "pesebreros" neo-liberals, perque ere finolis ser d'esquerre/sociata/la secta. le socialisme no ha existit mai, els videns inculcabent a le prolietariat, la doctrine "companyero afilliate, pa ti las papas pa mi el biste. " Y alors sur le tio pepe i vol cambiar lo discurs. c'est a dire mes enfants. revolution.
Pot ser que no sapigueu a qui em refereixo, al Jaume Collboni. Sociata i ugetero, ho té tot. Anem ben apanyats amb aquesta colla. I al cap d'alt de tots, doncs l'alvarez. Amb la //*//, suposo que no hi haurà lloc per aquest sindicat que sempre demostren com d' unionistes són.
Cada dia de campanya que passa és més clar que Montilla és EspaÑÑa, la qual cosa demostra que ERC ha lliurat per dues vegades la Nació catalana als espaÑÑols.
Aquest senyor, un que viu dels diners públics de la Ugt, és l'encarregat de la campanya del psc per les properes eleccions. El que diu que ni es independentista ni de dretes. Doncs vaja curriculim que aporta.
Quim, val i gràcies. Doncs si que ho va dir. Però de la mateix manera que Pla es va passar a la traïdoria, també Eugeni d'Ors, Loquillo, Boadella, el Sirera, la "murciana" (ho diu ella) de la Alicia Camacho, i tants i tants altres. Parlar de Pujol, per mi, es una cosa molt dificil, puc no estar d'acord amb ell , pero es una persona respectable, culta, formada, i evidentment, ell , històricament, no podia fer res més que el que podia fer. Buscar aliances temporals, buscar racons, buscar es... Llegir més
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ...
Llegir-ne més
Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà
digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que
el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.