El vídeo de Torra que enervarà a Felipe VI
"No farem com si la situació greu que vivim a Catalunya no existís"
Gerard Sesé @gerardsese | Dit i fet. El president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, ha anunciat que es donaria de baixa com a vicepresident d'honor de la fundació Princesa de Girona i ha tardat ben poc a acomplir-ho. De fet, per a demostrar-ho, s'ha gravat tot firmant el document que acredita la baixa en un vídeo que ja s'ha fet viral a les xarxes i que, de ben segur, enervarà el monarca Felipe VI.
Ja he signat la meva renúncia al càrrec de vicepresident d’honor de la Fundació Princesa de Girona. No farem com si la situació greu que vivim a Catalunya no existís. pic.twitter.com/ArgRdEFOqW
— Quim Torra i Pla (@QuimTorraiPla) 22 de juny de 2018
Notícies relacionades
- Mossos Guilleries demana a Interior no protegir el rei espanyol de les ''legítimes protestes socials'' en la seva visita 21.06.2018.
- La CUP demana als germans Roca que no acullin ''qui va justificar la violència contra milers de catalans i catalanes'' 16.06.2018.
- El segon cognom alemany de Felipe VI que avergonyirà els nacionalistes espanyols 23.05.2018.
- Totes les recomanacions literàries per aquest Sant Jordi 23.04.2018.
- La princesa espanyola, a l'escola: ''Ara haureu de fer-me la reverència'' 13.02.2018.