
Quins videojocs us agradaria tenir en català?
Aquesta és la pregunta que us fa Vadejocs.cat
Malauradament, la presència del català en els videojocs és nul·la i per això Vadejocs.cat pregunta quins videojocs us agradaria tenir en català. L'enquesta es pot respondre fins al 15 de juny i entre els votants es podran guanyar videojocs per a diverses consoles.
Comparteix
TweetEtiquetes
Malauradament, la presència del català en els videojocs és nul·la, tret d'alguns títols de videojocs educatius, i deixa orfe una activitat d'oci que cada vegada compta amb més usuaris i que ja s'ha convertit en la primera indústria audiovisual en volum de vendes, per davant del cinema, el DVD o la música. En canvi, llengües amb tants o menys parlants que el català, com el suec, el noruec, el danès, el finès o el lituà sí que disposen de diversos videojocs per alguna de les consoles i PC.
Segons l'“Estudio de hábitos y usos de los videojuegos” de l' "Asociación Española de Distribuidores y Editores de Software de Entretenimiento" (ADESE) de 2006, un 30% de les llars de Catalunya, un 39% de les Illes Balears i un 34% del País Valencià disposen d'algun tipus consola de videojocs . El percentatge de població jugadora en aquests territoris dels Països Catalans se situa entorn del 20%.
Els participants a l'enquesta entraran en el sorteig de videjocs com el MotorStorm de PlayStation 3, Gears of War de Xbox 360, NBA 2K7 de PlayStation 2, Mario vs Donkey Kong 2: March of the minis de Nintendo DS o MotoGP per a PlayStation Portable. L'enquesta es pot respondre fins al 15 de juny.