
Tarragona s'acomiada dels Jocs del Mediterrani amb una imatge desoladora
Ni les entrades gratuïtes aconsegueixen omplir l'acte de cloenda
Redacció | Els Jocs del Mediterrani seran difícils d'oblidar per a molts tarragonins, sobretot, per les polèmiques imatges que ha deixat: pistes enfonsades, entrega de medalles improvitzades i graderies buides. L'alcalde de la ciutat, Josep Fèlix Ballesteros, ha titllat els jocs d'èxit però lluny queda aquesta afirmació de la realitat.
Tarragona clou els Jocs Mediterranis sense omplir el Nou Estadi. S'han regalat 5.000 entrades (o més). Capacitat: 14.500 localitats pic.twitter.com/RbLtUfWXGr
— Esteve Giralt (@estevegiralt) 1 de juliol de 2018
Cloenda dels Jocs Mediterranis a Tarragona. Ja era hora! L'organització fa moure la gent per tal que el camp sembli ple. A banda de tabarnícoles, també hi ha qui demana la llibertat dels presos polítics i la independència. pic.twitter.com/8uyl9TPgtR
— Jordi Martí Font (@jordimartifont_) 1 de juliol de 2018
Notícies relacionades
- L'organització de Tarragona 2018 intenta prendre el pèl assegurant que els jocs han estat un ''èxit'' 01.07.2018.
- El darrer engany de l’alcalde Ballesteros amb els Jocs del Mediterrani 29.06.2018.
- La CUP Tarragona demana la dimissió de Ballesteros i Villamayor 28.06.2018.
- Els Jocs del Mediterrani ja van començar amb mal peu fa un parell d'anys amb la mascota com a protagonista 27.06.2018.
- Un atleta es fuga dels Jocs del Mediterrani de Tarragona 27.06.2018.
- Nou escàndol als Jocs del Mediterrani: aturat el bàsket per un enfonsament de la pista 27.06.2018.