UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.32' ) WHERE id_article = 7881 L'Idece adjudica per 538.000 euros el contracte pel manteniment del tram navegable de l'Ebre ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 18:51 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

L'Idece adjudica per 538.000 euros el contracte pel manteniment del tram navegable de l'Ebre

Aquest tram s'ampliarà fins Ascó

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

L'Institut per al Desenvolupament de les Comarques de l'Ebre (Idece) ha adjudicat per un import de 538.837 euros, a l'empresa COPISA Proyectos y Mantenimientos Industriales, el contracte de serveis per a l'execució del manteniment de la navegabilitat del riu Ebre, entre Ascó i Amposta. Les tasques de manteniment abastaran un total de 109 km de l'Ebre i permetran que aquest any s'obri a la navegació, per primer cop, el tram entre Móra d'Ebre i Ascó (de 17 Km). Les tasques de manteniment, que s'executen cada any, tenen com a objectiu, segons l'ens intercomarcal, 'assegurar la navegabilitat del riu Ebre en unes condicions òptimes de seguretat'.
ebre xerta assut rius
El riu Ebre a l'Assut de Xerta

Comparteix
   

L'empresa adjudicatària, COPISA Proyectos y Mantenimientos Industriales, s'encarregarà d'habilitar la senyalització per a les embarcacions i d'eliminar els obstacles que dificultin la navegació, com ara la les plantes aquàtiques del canal navegable i de les façanes fluvials de les poblacions riberenques.

Igualment, detalla la nota feta pública per l'organisme, es faran tasques de conservació i reparació dels 21 embarcadors existents i s'oferiran serveis de descontaminació del musclo zebrat per a les embarcacions, així com de vigilància i ajut a la navegació. La temporada de navegació al riu Ebre es tancarà el 2 de novembre.




COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.