Una integrant del CDR de Tarragona, acorralada per dos homes per arrencar-li el llaç groc
La víctima no vol denunciar per por
Redacció| Nova agressió espanyolista motivada per la manca de tolerància als llaços grocs en suport dels presos polítics catalans. La va denunciar, ahir a la nit, el CDR de Tarragona.
"Una companya ha estat acorralada per dos nois al carrer August de Tarragona a les 13h, l'han posat contra la paret i li han arrencat el llaç", han explicat via Twitter, afegint que els agressors haurien violentat la noia tot dient 'ya estamos hartos de los lacitos'.Juntament amb la denúncia que ha fet a les xarxes socials, el CDR ha publicat una fotografia de la roba estripada de la víctima. Han explicat que "no vol denunciar per por" i han etiquetat l'Ajuntament de Tarragona i els Mossos d'Esquadra esperant que actuin d'alguna manera.
#AlertaUltra
— CDR Tarragona Eixample (@CDRtgneixample) 17 de juliol de 2018
Avui una companya ha estat acorralada per dos nois al carrer august de #Tarragona a les 13h,l'han posat contra la paret i li han arrencat el llaç tot dient "ya estamos hartos de los lacitos"
No vol denunciar per por#ProuImpunitat @juristestgn @mossos @TGNAjuntament pic.twitter.com/0q7AYF6eU9