Ana Pastor va afavorir a mitjans conservadors amb publicitat institucional
La ràdio de Losantos, La Razón i ABC se n'haurien beneficiat
Redacció | El ministerio de Fomento d’Ana Pastor ha hagut de fer públics ara uns documents que demostren que es van gastar 2,5 milions d’euros entre 2012 i 2015 en campanyes per fomentar l’ús del transport públic, promocionar noves línies d’alta velocitat o per oferir informació sobre els aeroports d’AENA.
D’aquesta manera, també s’ha pogut saber que aquestes campanyes van afavorir premsa conservadurista. Així, en van sortir contents la ràdio de Jiménez Losantos, La Razón o ABC perquè se’ls va atorgar més publicitat de la que els hauria tocat per la seva audiència.
Ja feia temps que Fomento havia de presentar aquests documents però després de negar-s’hi diverses vegades, una sentència ha obligat a ministerio aquesta informació, que l’ha tret en exclusiva eldiario.es.
Segons el diari però, fonts de l’equip ministerial detallen que el repartiment el va fer una agència de mitjans, perquè el servei de publicitat va a concurs.
Notícies relacionades
- La xarxa no passa per alt les urnes de cartó del PP 06.07.2018.
- Al descobert els vincles amb l'extrema dreta dels agressors contra un membre dels CDR a Lledoners 04.07.2018.
- El PSC torna a fer ús de l'insult per desprestigiar el viatge del president Torra a Washington 30.06.2018.
- Les prioritats nacionalistes d'Albiol a Badalona que el PSC haurà d'acatar 26.06.2018.