
Absolt el policia acusat de pegar un cop de puny a un jove l'1-O a Lleida
La jutgessa no dona veracitat als fets
Redacció | El jutjat d'Instrucció 1 de Lleida ha absolt a l'agent de la Policia Nacional acusat de propinar un cop de puny en la mandíbula a un jove durant una càrrega policial l'1 d'octubre de 2017 en el col·legi electoral de la Escola Oficial d'Idiomes de Lleida, segons hauria comunicat la Fiscalia de Lleida a Europa Press.
Comparteix
TweetEtiquetes
Aquesta, persegueix "els actes d'obstrucció que pretenguin impedir a qualsevol autoritat, empleat públic o corporació oficial l'exercici legítim de les seves funcions, el compliment o l'execució d'acords o resolucions administratives o judicials, sempre que es produeixin al marge dels procediments legalment establerts i no siguin constitutius de delicte", ha publicat aquest dimecres el diari 'Segre'.
Judici sense testimonis
Notícies relacionades
- Puigdemont: ''Sé que no trigaré 20 anys a trepitjar territori català'' 25.07.2018.
- [Vídeo] Una escola de Jaén va fer escriure a nens cartes de suport a la Guàrdia Civil destinada a Catalunya: ''vosotros podéis acabar con esto'' 24.07.2018.
- Ferits de l'1-O exigeixen al jutge que investigui per quin mitjà alternatiu es van comunicar els comandaments policials 24.07.2018.
- Torra: ''L'1-O i la declaració d'independència són el camí que hem d'acabar'' 24.07.2018.
- Escòcia comunica a Ponsatí la retirada de l'euroordre 23.07.2018.
- Set de venjança de Vox: Es querella contra l'alcaldessa de Girona pel canvi de nom de la plaça de la Constitució 20.07.2018.
- [Imatges] Nou atac feixista que no piularà Inés Arrimadas 19.07.2018.