UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.32' ) WHERE id_article = 8007 Identificats els dos Mossos que van robar i denunciar falsament un home a Barcelona ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 19:03 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

Identificats els dos Mossos que van robar i denunciar falsament un home a Barcelona

Els ha detingut la divisió d'afers interns

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El conseller d'Interior, Joan Saura, ha destacat que hi ha una part negativa en la detenció de dos agents dels Mossos d'Esquadra acusats d'haver robat un home amb antecedents al districte de Ciutat Vella de Barcelona i després haver-lo denunciat de forma falsa per tràfic de droga. La Divisió d'Afers Interns (DIC) dels mossos els va detenir dilluns passat per aquest fet que va passar a principis de mes quan els dos agents van agafar diners a un home mentre patrullaven i quan aquest es va queixar el van acusar d'un delicte contra la salut pública. La DIC va estudiar la denúncia de l'afectat i va portar els agents davant del jutge que va ordenar el seu ingrés a la presó.
cotxe mossos
Comparteix
   

El conseller d'Interior ha parlat sobre aquest incident i ha volgut transmetre 'un missatge de confiança' ja que el propi cos ha identificat i detingut els agents que suposadament van cometre aquests delictes. En aquests sentit considera que la pròpia institució policial és capaç 'de controlar i vetllar' aquestes actuacions 'd'elements minoritaris que puguin cometre irregularitats' i puguin ser 'detinguts immediatament'.

Joan Saura no ha volgut comentar la decisió de la Fiscalia de demanar prop de sis anys de presó per quatre Mossos d'Esquadra per agredir un detingut a les Corts al març de l'any passat. El conseller ha recordat que respecta les decisions judicials i per això no opina i 'quan hi hagi sentència definitiva l'acatarà'.




COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.