Servià obté a Richmond el millor resultat de la temporada
Amb una meritòria cinquena posició
El pilot de Pals (Baix Empordà) Oriol Servià ha aconseguit aquest cap de setmana el millor resultat d'aquesta temporada a l'acabar en cinquena posició la cursa de les IndyCar Sèries disputada al circuit oval de Richmond (Estats Units), un dels més petits, amb només 0,75 milles, on se celebren proves d'aquesta modalitat nord-americana de monoplaces. Aquest resultat permet Servià remuntar dues posicions a la classificació general del campionat en la que ara ocupa la novena plaça amb 194 punts. El palenc, va ocupar la desena posició de la graella de sortida i va anar escalant posicions fins a situar el seu monoplaça Dallara – Honda entre els sis primers durant la segona meitat de la cursa.
Oriol Servià ha considerat aquest resultat 'plenament satisfactori' després dels problemes que havia patit les dues darreres curses. El palenc ha explicat que 'l'equip ha treballat dur' a partir de les dades de l'anterior prova a Iowa (Estats Units) i ha trobat la 'recompensa' a Richmond.Referint-se a la cursa, el de Pals ha dit que ha estat una prova 'de gran dificultat' per les especials característiques del circuit.
Després de sis curses consecutives en traçats ovals, aquest diumenge arribarà la primera de la temporada en un circuit permanent convencional, el de Watkins Glen a Nova York (Estats Units).







