Ciutadans reclama a Carod-Rovira que faci una recepció als jugadors de la selecció espanyola
"Igual que es reben al Palau de la Generalitat a tots els campions catalans que triomfen al món"
El president i diputat de Ciutadans, Albert Rivera, ha demanat aquest dilluns al vicepresident del Govern, Josep-Lluís Carod-Rovira, com a màxim representant de l'esport català, que faci una recepció a la Generalitat dels jugadors de la selecció espanyola i especialment els jugadors catalans. 'A Catalunya hi ha el dret i l'obligació moral des del punt de vista esportiu que els màxims dirigents polítics facin aquesta recepció esportiva', ha manifestat el dirigent de Ciutadans.
'Igual que es reben al Palau de la Generalitat a tots els campions catalans que triomfen a Europa i al món, també s'ha de fer ara que hi ha set campions d'Europa catalans', ha manifestat Ciutadans en roda de premsa al Parlament. En aquest sentit, ha explicat que enviarà una carta a la conselleria de la vicepresidència per demanar aquesta recepció.En aquest context, Rivera ha criticat que l''explosió de la societat civil catalana celebrant el títol europeu no ha pogut ser tapat pels mitjans de comunicació públics'.
Per la seva part, la portaveu parlamentària del PP de Catalunya, Carina Mejías, ha dit que si es fa una recepció als jugadors de la selecció espanyola de futbol hi donaran suport, ja que 'és un triomf molt important'.







