UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.111' ) WHERE id_article = 8706 Detinguts dos valencians d'estètica "skin" per agredir dos gambians a Malgrat de Mar ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 20:49 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Detinguts dos valencians d'estètica "skin" per agredir dos gambians a Malgrat de Mar

Dos agents de paisà van evitar el pitjor

Comentaris 5  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

Els Mossos d'Esquadra van detenir la matinada del 27 de juliol a Malgrat de Mar (Maresme) Alejandro P. H. , de 25 anys, i Mario J. H. , de 36 anys, ambdós de nacionalitat espanyola, veïns de València i d'estètica 'skinhead', per agredir dues persones d'origen gambià. Els arrestats van intimidar amb una arma blanca les dues persones i les van agredir suposadament sense motiu aparent. Segons han informat els Mossos d'Esquadra, la ràpida actuació dels agents va evitar l'agressió. Durant l'escorcoll als detinguts, els agents van comissar una navalla i un puny americà.
malgrat de mar platja costa
Comparteix
   

Al voltant de dos quarts de quatre de la matinada, una patrulla de paisà que feia tasques de seguretat ciutadana a peu per la localitat de Malgrat de Mar va veure com els joves gambians caminaven per l'avinguda dels Països Catalans i, en creuar-se amb un grup de persones d'estètica 'skin', els van començar a agredir mentre els amenaçaven amb una navalla. Les víctimes van ser arraconades contra un vehicle, i van quedar completament indefenses.

Els agents van adreçar-se ràpidament al lloc, es van identificar com a policies i van interceptar els dos presumptes agressors, que van quedar detinguts. Durant l'escorcoll, els agents van comissar una navalla i un puny americà.

Els detinguts estan acusats dels delictes contra l'exercici dels drets fonamentals i llibertats públiques i amenaces i falta de lesions.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#5
Jau Jiu Gong fletxa Payzos Kattalans
5 d'agost de 2008, 11.00 h

A Canal 9 s'afanyaran a donar la notícia, però tergiversada, manipulada, esbiaixada, per a desinformar els seus fidels-vassalls-televidents-votants-llepons; és a dir, diran que a Catalunya hi ha molt feixisme, que allà són molt racistes, i molta més merda pepera, però no gosaran nomenar la procedència dels dos feixistes, tot donant a entendre que han sigut catalanistes. Eixa és la mena de 'periodisme' que utilitza la televisió regional més roïna de tot l'Estat, tal volta sols superad... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Àlex fletxa Sabadell
4 d'agost de 2008, 13.37 h

Els espanyols com sempre fent mostra,del seu menyspreu a tot el que no és garrulo com ells.
Racisme i feixisme fora de Catalunya.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
4 d'agost de 2008, 13.27 h

En què quedem: valencians o de nacionalitat espanyola? Aquests salvatjots espanyols no es poden considerar "valencians", "ripollesos" o "eivissencs" per molt que visquin a València, Ripoll o Eivissa.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Joan fletxa País Valencià
4 d'agost de 2008, 11.59 h

Les conseqüències del blaverisme són i seran d'este tipus...ací i allà.
Amunt el seny. Menyspreem la intolerància i els que l'exercixen.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Albert fletxa Premià de Dalt
4 d'agost de 2008, 10.45 h

La blaverada feixista, ve a fer les seves bretolades al Principat, per tal de imputar-les als catalans principatins.
Amunt Paisos Catalans.
Visca la Terra ¡lliure i sobirana!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.