UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.253' ) WHERE id_article = 8753 Montilla denuncia la manca de recursos del Govern a dos dies de la fi del termini sobre l'acord del finançament ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 21:46 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Montilla denuncia la manca de recursos del Govern a dos dies de la fi del termini sobre l'acord del finançament

Garanteix que des del Govern s'està treballant per solucionar les necessitats del país

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El president de la Generalitat, José Montilla, ha denunciat aquest dijous des d'Àger la manca de recursos econòmics del Govern a dos dies de la fi del termini fixat per l'Estatut per arribar a un acord de finançament amb el govern espanyol. En aquest sentit, el president ha remarcat que malgrat l'actual període de crisi econòmica les administracions no s'han d'abstenir de fer 'un esforç addicional' en infraestructures i polítiques socials 'per garantir la cohesió social i territorial del nostre país'. Així mateix ha apostat per treballar amb 'optimisme' i de forma conscient de les necessitats existents 'per sortir el més aviat possible d'aquesta situació'.
pepe jose montilla president generalitat
Comparteix
   

Montilla ha garantit que des del Govern s'està treballant per solucionar les necessitats del país de forma conjunta amb el món local. Ho ha dit en el marc de la visita que ha portat a terme a la finalització de les obres de millora de la C-12 entre Àger i l'enllaç amb la C-13 on ha estat acompanyat pel conseller de Política Territorial i Obres Públiques (PTOP), Joaquim Nadal, entre d'altres autoritats.

La posada en servei d'aquest tram marca el punt final de les obres de condicionament d'aquesta carretera que uneix Balaguer i el Pallars Jussà. Amb una inversió de vint milions d'euros, l'actuació en aquest tram permetrà millorar la fluïdesa i la seguretat del trànsit a la zona. Així, s'han eliminat els revolts més pronunciats amb l'eixamplament de la calçada al llarg d'aquests onze quilòmetres de via.




COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.