
Els electors de Sarrià-Sant Gervasi ja saluden Mas com a 'president'
'Hi ha més motius per anar a votar que per quedar-se a casa'
El candidat de CiU a la presidència de la Generalitat, Artur Mas, ha animat els electors a participar en les eleccions d'aquest diumenge perquè 'hi ha més motius per anar a votar que per quedar-se a casa'. Després de dipositar el seu vot, el líder convergent s'ha mostrat a la vegada 'optimista' i 'prudent' pels resultats d'aquest 28-N, que no es coneixeran fins al voltant de les deu de la nit. Artur Mas ha anat a votar a dos quarts de dotze, juntament amb la seva dona, Helena Rakosnik, al col·legi Infant Jesús, al districte de Sarrià- Sant Gervasi de Barcelona, enmig d'una gran expectació mediàtica i la curiositat dels electors, que en alguna ocasió ja l'han saludat com a 'president'.
Confiant que la jornada electoral sigui una 'gran festa de la democràcia', Artur Mas ha anat a votar aquest diumenge a dos quarts de dotze al col·legi Infant Jesús, a Travessera de Gràcia, on l'esperaven els periodistes des d'una hora abans, davant la sorpresa dels membres de la mesa electoral.Acompanyat de la seva dona, el candidat nacionalista ha dipositat el seu vot i ha posat davant de totes les càmeres, abans de declarar que el més important en una jornada com aquesta és que la participació sigui alta. 'Si hi ha raons per quedar-se a casa', ha argumentat al·ludint a la desafecció, encara n'hi ha més per 'construir el país i defensar-lo', ha afegit.
Tot i que les enquestes vaticinen una participació molt baixa, Artur Mas espera que la gent 'es vagi animant' durant el dia i s'acosti a les urnes. El líder de CiU comparteix que 'hi ha motius per queixar-se per com està la política', segons ha admès, però també defensa que només la 'participació' pot capgirar el rumb del país.
Segons ha avançat, Mas arribarà a l'Hotel Majestic, la seu habitual de CiU per seguir les nits electorals, cap a les set de la tarda. Abans, passarà un dia tranquil amb la família. Fer una passejada, anar a missa i dinar amb els seus pares són els plans del candidat de CiU per passar les hores d'una jornada electoral, en què la majoria d'enquestes el pronostiquen com a proper president de Catalunya.