Detinguts dos menors per llençar pedres a l'A-7 i provocar diversos accidents de trànsit
Haurien provocat un mínim de dos accidents
Agents dels Mossos d'Esquadra del sector de trànsit de Tarragona van detenir aquest dilluns, 18 d'agost, dos menors d'edat com a suposats autors d'un delicte contra la seguretat viària per originar un greu risc per a la circulació. Segons informen fonts dels Mossos, els dos adolescents haurien llençat almenys en dues ocasions pedres de considerable mida a l'A-7 a Tarragona, provocant que hi xoquessin diversos cotxes.
Diumenge passat, 17 d'agost, es va produir un accident a l'autopista A-7, al punt quilomètric 1164.2, en sentit València. Dos vehicles van xocar amb diverses pedres que, segons els testimonis, algú havia llençat des del pont que creua la via en aquest punt. L'endemà a dos quarts de cinc de la matinada els Mossos van rebre l'avís d'un accident similar que s'havia produït en el mateix punt quilomètric de l'A-7. En aquesta ocasió, un turisme va col·lidir amb una pedra de grans dimensions que havia estat llençada des del pont, ocasionant danys materials al vehicle.Desplaçats immediatament al lloc dels fets, els agents van observar tres individus que marxaven del pont i que, en detectar la presència policial, van començar a córrer en direcció al barri de l'Arrabassada de Tarragona. Els mossos van aconseguir aturar a dos d'ells, però el tercer va fugir. Els agents mantenen oberta la investigació per tal de localitzar-lo.
En preguntar-los sobre la seva implicació en els fets, els dos menors aturats, que són germans, van incórrer en contradiccions. Davant els evidents indicis, els agents van procedir a la seva detenció, acusats d'un delicte contra la seguretat viària per originar un greu risc per a la circulació. Els menors van ser lliurats a la seva mare i els fets es van posar en coneixement de la Fiscalia de Menors.







