UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.36' ) WHERE id_article = 8970 El Govern reordena la seva política industrial per impulsar la competitivitat de les empreses davant la crisi ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 23:43 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El Govern reordena la seva política industrial per impulsar la competitivitat de les empreses davant la crisi

Es crearà l'Agència de suport a l'empresa catalana

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El conseller d'Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet, ha presentat aquest dimarts l'Avantprojecte de llei de política industrial, que pretén 'millorar els mecanismes de suport a les empreses', segons Huguet, amb la intenció de fer front a la crisi donant un impuls a la competitivitat de la indústria catalana i la millora de la seva productivitat, en el marc del que estableix l'Estatut d'Autonomia. Entre altres mesures l'avantprojecte preveu la creació de l'Agència de suport a l'empresa catalana, ACC1Ó, i un nou Consell de Política Industrial de Catalunya, que agruparà totes les accions de la Generalitat.
govern entesa
Comparteix
   

Aquesta agència de suport a l'empresa agrupa dos organismes, el Cidem i el Copca, amb l'objectiu de dotar de més dimensió el principal instrument executor de la política industrial. Pel que fa al nou consell de política industiral, ha d'incloure els diferents agents (patronals i sindicats) per definir polítiques i estratègices en el sector industrial.






COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.