UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.253' ) WHERE id_article = 8997 L'Ajuntament de Barcelona captarà pisos buits per posar-los a lloguer a preus assequibles ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 21:13 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

L'Ajuntament de Barcelona captarà pisos buits per posar-los a lloguer a preus assequibles

Els inclourà a les borses d'habitatge

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

L'Ajuntament de Barcelona iniciarà a partir del mes de setembre una campanya adreçada als propietaris de pisos buits de la ciutat. La campanya tindrà com a principal objectiu captar nous habitatges per ampliar l'oferta de pisos de lloguer a preu assequible que s'inclouen en la Borsa d'Habitatge de Lloguer Social de Barcelona i la Borsa Jove d'Habitatge. Aquesta campanya preveu diferents accions com la publicació d'anuncis a mitjans de premsa escrita o l'edició de díptics informatius que es distribuiran entre els ciutadans a través d'aquesta Xarxa d'Oficines d'Habitatge, de la Borsa d'Habitatges de Lloguer Social i del Servei d'Habitatge Jove, entre altres punts d'informació municipals.
pis buit llogar comprar hipoteca immobiliària mudança casa
Comparteix
   

La campanya també pretén donar a conèixer als propietaris els principals avantatges de llogar un pis a través de la Borsa d'Habitatge de Lloguer Social de Barcelona i la Borsa Jove d'Habitatge, punts als quals poden adreçar-se tots els propietaris de pisos buits interessats en obtenir informació.

La Borsa d'Habitatge de Lloguer Social de Barcelona i la Borsa Jove d'Habitatge són iniciatives de la Generalitat gestionades per l'Ajuntament de Barcelona. Ofereixen serveis de mediació entre persones propietàries d'habitatges buits i possibles llogaters, i tenen com a objectiu incrementar el parc d'habitatges de lloguer a preus assequibles i facilitar-ne l'accés a unitats de convivència i a joves entre 18 i 35 anys que compleixin els requisits d'accés a les Borses.

En aquest servei, els propietaris que lloguin el seu pis a través de les Borses poden trobar diferents avantatges, com ara la subvenció de fins a 6.000 euros a fons perdut per a obres de rehabilitació i posada al dia de l'habitatge, una subvenció equivalent al 50% de l'IBI, assegurança de caució, assegurança multirisc de la llar, assessorament tècnic i jurídic gratuït i servei gratuït de gestió en l'arrendament.

Per llogar un habitatge a través de les Borses és imprescindible que el pis estigui ubicat a Barcelona, no superi els 120 metres quadrats de superfície, tingui cèdula d'habitabilitat o estigui en condicions d'obtenir-la i es destini al lloguer per un període mínim de cinc anys.





COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.